ʻO interviewʻo Kim Kadarshian me Kylie Jenner: -

ʻO interviewʻo Kim Kadarshian me Kylie Jenner: -

Image result for kim kardashian google image sexy

Ua kamaʻilioʻo Kim Kadarshian me Kylie Jenner e pili ana i ka Insecurity, ka makuahine a me ka pilikia me ka kaulana ......


ʻO Kylie Jenner ka'ōpiopio loa o kaʻohana,ʻo Kylie Cosmetics, aʻoi aku i kaʻoihana pilionaʻoihana kālā i nā makahiki e hiki mai ana.

Image result for kylie jenner google image sexy


Ua mālamaʻia ka hālāwai ninaninau ma LA Sunshine a ua mālamalamaʻo ia ma o ka puka makani o nā keʻenaʻenehana Industrial Milk. 

Ua hōʻea lāuaʻelua i mua o ka manawa ma keʻano he pā,ʻo ia hoʻiʻo Kylie i ke kapa pulu a me ka Black Hoodie,ʻoiaiʻo Kim Kadarshian i ka nānāʻana i ka'ahuʻula. Ua lawe lākou i kekahi manawa e hana i ka hana make a noho i loko o ka Noe Noe. ʻO Kim Kadarshian,ʻo ia ka pula hula maoli ma o kāna mau kākau,ʻo ia ke kumu e makemake ai mākou iā ia, e wikiwiki i ka hana.
Ma keʻano'ōpiopio loa o 20, me $ 39 miliona Netford Networth mai kaʻoihanaʻenehana a me Kylie Cosmetics i ka makahiki i hala aku nei, he $ 330 Miliona, he aha e'ōlelo hou aʻe ai e pili ana i ke kākoʻo a me ka mea kālepa e like me kona ......



Ua mareʻo Kylie Jenner iā Travis Scott a hiki i kēia makahiki e hele maiʻo Travis Scott. Ke hoʻomaka nei lākou i ka ninaninau: -

Image result for kim kardashian google image sexy


Kim: Kylie, ua manaʻoʻia he mea paʻakikī nā lā mua o ka makuahine. Peheaʻoe i lanakila ai?


Image result for kylie jenner google image sexy
Kylie: Ua kū'ē ke kū'ē iaʻu. He mea kupaianaha a me ka hauʻoli hoʻi, ke aʻo hou aku e pili ana i ke ola, a he mea maikaʻi nō hoʻi ia.
ʻAʻole ia he ala maʻalahi, nā pō hiamoe e like me nā pēpē pēpē, piʻi a lalo, a waiho wale i kaʻino e like me "aloha aloha, e hoʻi hou wau, aʻikeʻole paha ka makani. Ke hoʻi nei i ka home, haʻalele kaʻino i kahi moeʻuhane. Akā i kēia manawa, ua lawaʻo ia e hele me aʻu ...
(Me ka hoʻomahaʻana) ma nā wahi a pau.


Kim: Hōʻike i ka hopena no ka inoa Stormi ???


Kylie:ʻAʻole wau i manaʻo e like e like me kēia, akā, noʻonoʻo nui wau e pili ana i kaʻino. Ua hoʻokōʻo ia i koʻu inoaʻo "Stormi", aʻo wau ka manaʻo e like me kēlā inoa. ʻO ka inoa o nā inoa e kāhili nei i ko mākou manaʻo, akā i ka hopena,ʻo ka maikaʻiʻoi akuʻo "Stormi" ....


Kim: Mai ka manaʻo o ka makuahine, he aha nā pilikia i loko o kou manaʻo? Peheaʻoe e makemake aiʻo Stormi e ulu ??


Kylie: Kim, makemake au e noho kūʻokoʻaʻo ia, akā loaʻa iā ia kona mau pilikia pono'ī, akāʻo nāʻano a Stormi e loaʻa nei,ʻo ia ka ikaika, kūpaʻa me ke kūʻokoʻa.


(ʻO ka hope aʻe o ka moʻolelo ma ka Blog aʻe, e aloha iāʻoe i nā mea hoʻolālā likeʻole a me Kim a me Kylie) To Get the Next interview please see tomorrow....


Comments