Інтерв'ю Кіма Кадаршиана з Кайлі Дженнер: -

Інтерв'ю Кіма Кадаршиана з Кайлі Дженнер: -

Image result for kim kardashian google image sexy

Кім Кадаршиан поговорив з Кайлі Дженнер про невпевненість, матерінство та проблему з славою ......



Кейлі Дженнер - наймолодша з сім'ї, косметична компанія Kylie, яка в наступні роки стане мільярдерною галуззю.




Інтерв'ю пройшло в LA Sunshine і сяяло вікон студій Industrial Milk. Обидва прибули до часу як про, Кайлі в штанях з пота і Чорним каблуком, тоді як Кім Кадаршин у бежевому колірному костюмі. Деяким часом вони мали робити макіяж і влаштувалися в чорній дивані. Кім Кадршян, справжній просучок через свої нотатки, тому ми всі подобаємося їй, підказуємо на роботу.


Image result for kylie jenner google image sexy
У дуже негідному віці 20 років, з 41 мільйоном доларів США від модної індустрії та з "Kylie Cosmetics" минулого року продано 330 мільйонів доларів, про що більше сказати про модель та її підприємець, як її ...




Кайлі Дженнер вийшла заміж за Трейвіса Скотта, і на початку цього року з'являється Трейвіс Скотт. Вони починають співбесіду: -


Image result for kim kardashian google image sexy
Кім: Кайлі, перші дні материнства вважаються складними? Як ви подолали це? ..

Image result for kylie jenner google image sexy

Кайлі: реакція була протилежною мені. Це було дивовижно та в захваті, більше довідалося про життя, і це також хороший досвід.
Це не простий шлях, безсонні ночі, такі як дитячий блюз, підйоми і вниз, навіть залишаючи шторму назад, - це "Вибачте, хлопець, я відразу ж повернуся, і навіть шторма не знає про це. Я навіть не можу чекати, щоб піти повернувшись додому, залишаючи шторму кошмаром, але тепер вона досить стара, щоб подорожувати зі мною ...
(З паузою) скрізь.



Кім: Поясніть натхнення для назви Stormi ???


Kylie: Я did'nt очікують бути як це, але надзвичайно подуманий про шторм. Її тато переконав мене отримати таку назву "Стормі", і для мене це відчуття було таким, як це належить мені. Багато імен перетасовує наше уявлення, але нарешті найкраще підходить "Стормі" ....



Кім: З точки зору матері, які хвилювання існують у вашому розумі? Як ти хочеш, щоб Стормі зростала?


Кайлі: Кім, я хочу, щоб вона була незалежною, але маючи свої власні проблеми, але якими володіє Стормі - вона сильна, впевнена і незалежна.



(Наступна частина розповіді буде в наступному блозі. Люби всім аспірантам моди плюс Кім і Кайлі) 2nd Interview Tomorrow...


Comments