Beyonce he Hīmeni, Song Mea kākau a me Actress:

Beyonce he Hīmeni, Song Mea kākau a me Actress: -

Image result for beyonce sexy images


Beyonce he mea hoʻokani, Song Writer, a me Actress. Hoʻomakaʻo Beyonce i kāna hana mele ma keʻano kamaliʻi. Ua pihoihoiʻo Beyonce i kona heleʻana mai me ka album "Destiny Group". Ua kaulana kēia Girl - Hui ma hope o kēia puke.

Wahi Pōʻani: -


Ua hanaʻo Beyonce i kekahi hana'ē aʻe i ka Hui Gold o Austin Powers. Ua liloʻo Beyonce i Super hit i loko o kāna mele inoa loa i kapaʻia "Dangerously In Love". Ua loaʻa iā ia he 5 Grammy Awards, ua kākauʻia kēia ma Billboard 100 nui. ʻO ka Bezyce'ē aʻe i ka noʻonoʻoʻoleʻo "Crazy In Love" a me "Baby Boy".

Hoʻokumuʻo Beyonce i kāna pukeʻelua album "B'Day" i lilo i nā mea nui o ke ao heʻumikūmāiwa. ʻO nā mea'ē aʻe i pākahiʻiaʻo "Deja Vu", "Irreplaceable", a me "Liar maikaʻi".

Punahele: -

Ua hoʻomakaʻo Beyonce i kānaʻoihana ma ke "Pink Panther", "Dream girls" a "Obsessed". ʻO ka mea ma hope o kāna Kittyʻo iaʻo "Cadillac Records" me kāna wahine hīmeni Jay Z. Beyonce a me kāna hanaʻo Sasha Fierce i hakuʻia e pili iā ..... Sasha Fierce,ʻo ia ka mea i hāʻawi iā ia i ka makanaʻeono. "Ua kau nā Ladai Ladies i ke komo ma luna o ia" a lilo i mele o ka makahiki.

Kākoʻo: -



Ua hanaʻo Beyonce i kahi mele maikaʻi loa e like me "4", "funk", "Pop" a me "Soul". ʻO "Lemonade" ka inoa o Beyonce. Loaʻa i ka Beyonce 22 Grammy Awards a aia ma ka papa inoa o ka poʻe Grammy Winners. Ua loaʻaʻo Beyonce i kekahi leo hou o ka liloʻana i 6 wahi ma Times Person o ka makahiki

Comments